بررسی خدمات بیمارستان نمازی از نگاه مسوولان کشوری
.
با
حضور نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای
اسلامی و رییس فراکسیون خیرین سلامت مجلس و همچنین مدیر کل دفتر نظارت و اعتبار
بخشی امور درمان وزارت بهداشت، از خدمات بیمارستان نمازی بازدید شد.
به گزارش روابط عمومی
بیمارستان نمازی، دکتر«محمدحسین قربانی» نایب
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون خیرین سلامت مجلس
و دبیر این کمیسیون، در نشستی مشترک با مسوولان بیمارستان نمازی به بررسی مسایل این مرکز درمانی پرداختند.
درمانی نمازی با اعلان این خبر گفت: در این نشست، وضعیت نیروی انسانی، فرآیندهای
پشتیبانی و تجهیزات و مطالبات بیمارستان از سازمان های بیمه گر بررسی شد.
«بیژن فاضل جهرمی» افزود: پس
از این نشست، نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان
مجلس شورای اسلامی و هیات همراه، از بخش های اورژانس و تاسیسات بیمارستان نمازی بازدید
کردند.
او ادامه داد: همچنین با
حضور دکتر «علیرضا عسگری» مدیر
کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شیوه ارایه خدمات در
اورژانس بیمارستان نمازی، بررسی شد.
فاضل
جهرمی افزود: در این بازدید که با همراهی مسوولان بیمارستان
انجام شد، فرآیندهای جاری بیمارستان نیز مورد بررسی قرار گرفت و پس از بررسی
فرآیندهای جاری این مرکز درمانی، دستورات لازم در راستای بهبود و ارتقای فرآیندها،
صادر شد./103
پایان خبر
نظر دهید